niedziela, 30 marca 2014

Został tydzień do spotkania !

Do naszego spotkania został dokładnie tydzień.
Walczę z katarem, żeby nie przegapić tak fajnego wydarzenia jak to, które szykujemy od tak dawna.
Lista uczestniczek wydłużyła się. Cieszy mnie to, bo trochę się obawiałam, że będzie przysłowiowa "klapa" ;)
Ale nie!
Już nie mogę się doczekać na spotkanie z mamami, które "znam" z blogowego świata.
Każdą z nich darzę sympatią taką, jakbyśmy znały się od długiego realnego czasu.
Jesteście gotowe?
Odliczacie?
Ja owszem, dziś spakowałam upominki, jeszcze czekam na kilka drobiazgów od sponsorów.
Mam nadzieję, że będziecie zadowolone i uda nam się zebrać co nieco dla Haneczki !




2 komentarze:

  1. To trzymam za Was kciuki!!! Jestem pewna, że impreza będzie super. A jak mi się uda załatwić urlop nad morzem, to nie omieszkam pozawracać Wam głowy;)

    OdpowiedzUsuń